Love is in the Air
Athena and the 118 race to rescue when a wedding proposal tragically intersects with a bank robbery, and then when a princess bride is literally stuck on her way to the altar. Athena talks a victim thru her grief; Maddie takes matters into her own hands as Buck finds a surprise visitor on his doorstep.