Aftershock
Addison settles into her new life after making a decision between Jake and Sam; Violet fears the worst when Pete doesn't show up to his court hearing; and Charlotte swears Cooper to secrecy when she receives shocking news.
Addison settles into her new life after making a decision between Jake and Sam; Violet fears the worst when Pete doesn't show up to his preliminary court hearing; and Charlotte swears Cooper to secrecy when she receives shocking news. Meanwhile, Amelia celebrates one year of sobriety and Sheldon rekindles a romance with his ex-wife, on the sixth-season premiere of "Private Practice."