Beyond the Sky
Betrayed by a trusted ally, Kanata is taken prisoner. To make matters worse, two more of his friends are seen standing among Ideal's members. With a final twist of the proverbial knife, Weisheit reveals a shocking past.
Betrayed by a trusted ally, Kanata is taken prisoner. To make matters worse, two more of his friends are seen standing among Ideal's members. With a final twist of the proverbial knife, Weisheit reveals a shocking past and orders Kanata to finally be disposed of. The odds of his escape appear incredibly slim.