Amores Cobardes, Los
Eva, a young and independent woman, returns to Málaga (Spain) to spend the summer holidays. There, she meets her mother and Gema, her best friend. What she does not expect is to meet again with Rubén, her old best friend, with whom she has not had any contact since he broke off all relations with her unexpectedly.