High Stakes
Woody befriends a corrupt mayor and loses the park to him in a poker bet, and Malloy must breed with an unattractive bear to continue his species.
Woody thinks he’s found a kindred spirit in the town mayor, and doesn’t realize he’s being set up. Tricked into a rigged poker game, Woody bets on a sure hand and loses the park to the corrupt mayor. Meanwhile, Ethel discovers that Malloy is actually a very rare breed of bear, and finds one of the last surviving females to keep the line going. Malloy’s enthusiasm to make a baby quickly diminishes when Mallory’s looks are a good enough reason to let his breed end with him.