Setup
While investigating an apparent robbery-homicide, Beckett and Castle discover the victim was involved in a mysterious conspiracy.
While investigating an apparent robbery-homicide, Beckett and Castle discover the victim was involved in a mysterious conspiracy; as the stakes rise, a federal agent (Adrian Pasdar) takes over the case.