Go for Broke
This man Earn broke as hell. How you gone go out on a date with no money? Umm mhmm these Atlanta dudes trifling. But Ok, Paper Boi might really be about that life tho.
Having spent the last of his money to get Paper Boi’s song played on the radio, Earn is broke, and he’s a bit troubled to learn that despite his recent rap success, his cousin Alfred is still making a living dealing drugs. Meanwhile, Earn tries to smooth things over with Van by inviting her out on a date. Considering his current financial state, he follows some sketchy advice about dating on the cheap which doesn’t quite go as planned as his bid to spend as little as possible gets thwarted at every turn. And later, Alfred and Darius go to meet their drug supplier to conduct a buy, but an unexpected change of plans leads the pair deep into the woods where they witness the darker side of the drug trade.