Love Still Won't Die
Melinda is haunted by the spirit of a young man wanting to make amends with his wife, Donna. When she does so, Melinda discovers Donna is his former wife who divorced him because he was obsessed with his ex-girlfriend. Melinda meets Delia Banks, the mother of a boy show is determined to steal some valuable memorabilia from her store.
Melinda is haunted by the spirit of a young man who wants her to visit his wife, Donna, to make amends. When she does so, Melinda discovers that Donna is his former wife who divorced him because he was obsessed with his ex-girlfriend. Melinda meets Delia Banks, the mother of a boy who is determined to steal some valuable memorabilia from her store, and is surprised to find out what is really motivating him.