The Devil You Know
While Star, Alexandra and Simone work on a demo for their chance to perform at a music festival, Roland Crane and his wife, Rose, come into town, revealing a big secret that threatens to destroy the group.
While Star, Alexandra and Simone work on a demo for their chance to perform at a music festival, Roland Crane and his wife, Rose, come into town, revealing a big secret that threatens to destroy the group. Star then goes to extreme measures and risks it all to try to get her music produced by Roland. Meanwhile, Carlotta and Jahil go head-to-head, each trying to keep their secrets buried as someone’s life hangs in the balance.