The Visit
Reggie moves forward with his plans to tear apart the Miller household. Genevieve is surprised when her estranged mother shows up. Marisol deals with a gossipy new hire . Ty’s obsession with Carmen turns violent.
Unbeknownst to Rosie, Reggie moves forward with his plans to tear apart the Miller household. Genevieve is surprised when her estranged mother shows up at her door thanks to Zoila. Marisol deals with a gossipy new hire at the Deering mansion. Ty’s obsession with Carmen takes a violent turn. Adrian begins to suspect Tony may not be who he claims.