Bad Hair Day
Abandoning his dream of becoming a Jokester, Tylor sets his sights on becoming the perfect MIFTer. But when he loses the sacred hair of David, a former employee, Tylor must get it back before the MIFT team finds out.
Abandoning his dream of becoming a Jokester, Tylor begins a new day with his sights set on becoming the perfect MIFTer. When he arrives at work, the MIFT crew is busy celebrating David Day, a day set aside to honour a former fallen employee. The ceremony will culminate with the lighting of a memory candle alongside all that’s left of David – a jar of his hair. When MIFT is called away on a big work order before the ceremony is completed, Tylor volunteers to take care of things around the office. Disaster strikes when Duncan’s pet Roto eats David’s sacred hair and scampers off. Tylor is determined to get the hair back before MIFT finds out! Failing to get the hair and thinking the gang will see him as a bad MIFTer, Tylor tries hiding his mistake… but eventually confesses, and his honesty wins the hearts of MIFT.