Bee Season
Richard Gere stars in this gripping tale about a father obsessed with training his talented daughter for the National Spelling Bee.
Richard Gere stars in this gripping tale about a father obsessed with training his talented daughter for the National Spelling Bee. Eliza Naumann (Flora Cross) demonstrates such an amazing gift for spelling any word given to her that her father Saul (Gere) insists on coaching her himself. But as Eliza's success continues, Saul's newfound devotion grows, causing huge changes for the entire family!