Bermuda Triangle Tangle
While searching for one of Scrooge's missing cargo ships, Scrooge and the boys get marooned on a haunting seaweed island of lost ships! They are captured by ragged, ghostly castaways and continuously stalked and attacked by a horrible Seaweed Monster who's determined to make Scrooge its next meal! Scrooge must take over the leadership of the castaways in order to lead a mission to escape. Standing in his way is the current leader, Captain Bounty, a brutish sea captain who believes escape is impossible.