Besieged
When a woman's ex-husband takes their ailing son to an armed compound, Michael and Sam vow to bring him back to her. But the compound has more firepower than anyone was expecting.
When a woman's ex-husband takes their ailing son to an armed compound, Michael and Sam vow to bring him back to her. But the compound has more firepower than anyone was expecting. Meanwhile, Fiona and Jesse babysit an odd day laborer who may be connected to a vital lead.