My Big Fat Greek Bob
Bob scores a temporary gig as a cook at an “underdog” frat house and discovers that he fits right in!
Bob scores a temporary gig as a cook at an “underdog” frat house and discovers that he fits right in! Hijinks ensue as Bob and the rest of the fraternity brothers find themselves in the middle of a collegiate prank war that involves the house's most famous alumnus, Dr. Yap. Meanwhile, the kids are on a mission to invade the frat house and get in on the action.