Smells Like Teen Spirit
The murder of a high school mean girl draws Castle back to one of his many alma maters, where he is giddy to learn that the evidence points to a surprising perpetrator – a teenage telekinetic.
The murder of a high school mean girl draws Castle back to one of his many alma maters, where he is giddy to learn that the evidence points to a surprising perpetrator – a teenage telekinetic, throwing he and Beckett into a real-life “Carrie."