Booyang: Family Support, Levitation
Mihyun becomes a helicopter parent to protect Bongseok's secret. She believes she is hiding it well but grows increasingly anxious when mysterious incidents occur on social media. Frank searches for supernatural beings in hiding at someone's orders.