Exquisite Corpses
Roger, Francine, and Jeff resent the other family members for having jobs and purpose. The trio decide to start their own tour business focusing on an infamous Langley Falls serial killer.
Roger, Francine, and Jeff resent the other family members for having jobs and purpose. The trio decide to start their own business, a tour focusing on an infamous Langley Falls serial killer. They find themselves in over their heads as they learn how hard it is to run a business. Meanwhile the killer is still on the loose and becomes fascinated with the tour.