Free Fall
When the heat repeatedly goes out in Melinda's house and antique shop, she starts getting strange visits from the spirits of an airline pilot and flight attendant who complain of being cold. Initially Melinda has trouble understanding the messages, but she eventually figures out they are trying to warn her about a jetliner crash outside of town.
When the heat repeatedly goes out in Melinda's house and antique shop, she starts getting strange visits from the spirits of an airline pilot and flight attendant who complain of being cold. Initially Melinda has trouble understanding the messages they are trying to communicate, but she eventually figures out that they are trying to warn her about a jetliner that has lost cabin pressure and is going to crash outside of town. Despite Melinda's best efforts to warn transportation officials and townspeople, the jetliner crashes just outside of town, killing hundreds onboard and leading up to what will be Melinda's biggest challenge yet.