Room with a Vu
Cordelia falls in love with a gorgeous rent-controlled apartment that turns out to be haunted by a ghost; a demon comes to collect on Doyle’s loans.
While Doyle deals with a demon who has come to collect on his loans, Cordelia and a ghost battle it out for the right to live in a gorgeous rent-controlled apartment.