The Deer
It's transplant day. The whole family gathers at the hospital for this important procedure. Despite the significance of this step in Rose's illness, the problems and obligations of everyday life come back to haunt them. Anne handles the promotion of her latest book while her publisher and lover is being accused of sexual harassment. Claire has to prove that she takes good care of her stepdaughter. Marion runs away from reality and tries to escape. Vincent embarks on a new relationship.
It's transplant day. The whole family gathers at the hospital for this important procedure. However, despite the significance of this step in Rose's illness, the problems and obligations of everyday life come back to haunt them. Anne must handle promoting her latest book and deal with her publisher being accused of harassment. Summoned to the police station to discuss the matter, she realizes that her affair with him was no secret. Following Caroline's request for sole custody, Claire has to prove that she is taking good care of her stepdaughter. Marion gradually slips into denial and shrugs off reality thanks to Louis, whom she met in the hospital parking lot. Vincent starts a new relationship, forgetting his family obligations.