The Price of Fame
A look at the decade when our fascination with celebrities, scandal and gossip becomes a dangerous obsession that ends in tragedy.
A look at the decade when fascination with celebrities, scandal and gossip becomes a dangerous obsession. An explosion of new channels, magazines and websites creates an unprecedented hunger for content, with no story considered off-limits. As the press delves into the private lives of public figures and paparazzi follow celebrities’ every move, it’s only a matter of time until tragedy strikes.