Clutch
Filthy, devastated by his suspension from the team, struggles to find meaning in his life without basketball. He seeks advice from a few unlikely sources, ultimately diving deeper into his love of language and poetry. He surfaces with an inspired speech to rally the team for the upcoming City Championship. Crystal has a secret meeting that may change Chuck's life—for better or worse.
Filthy, devastated by his suspension from the team, struggles to find meaning in his life without basketball. He seeks advice from a few unlikely sources, ultimately diving deeper into his love of language and poetry. He surfaces with an inspired speech to rally the team for the upcoming City Championship. Through his journey, he realizes he has a crush on his long-time friend, Maya.