Where Do We Go From Here
Meredith and April are business as usual at the hospital despite turmoil in their personal lives.
As Derek prepares for his move to DC, Meredith keeps herself busy at the hospital. Meanwhile, Jackson and April deal with difficult news, and Arizona and Amelia discuss how to best approach Dr. Herman.