What if… Hela Found the Ten Rings?
Growing weary of Hela’s bloodlust, Odin opts to teach his daughter a lesson by stripping her of her powers and banishing her to Earth. But when she lands in ancient China, the seductive lure of the Ten Rings threatens to reawaken the Goddess of Death’s villainous appetite.