Crushed
Investigating the source of her new-found powers, Kamala and Bruno explore what she can do with her abilities. But Kamala becomes distracted from her super hero training when she meets Kamran, the new kid at school. Her powers will be put to the test when she’s confronted with a perilous situation, and she’s the only one who can help.