Christmas Story
While at the mall to buy Christmas presents, Jessie is falsely accused of being a credit card thief!
When the kids' parents get caught in a snowstorm, Jessie must shop for the kid’s Christmas presents, get the house decorated and take the kids to the mall to see Santa, where they have a run-in with his mischievous elves.