Running Wild
Needing some alone time, Ylva runs off into the forest and meets Vargir. He tricks her into kidnapping Garrick’s goat. Risking a Skool exclusion, she will need her friends’ help.
Raised in the wild, Ylva is is still adjusting to life in ‘civilisation’. She feels she does not fit in Sinew’s new Diplomacy classes. Needing some alone time, she runs off into the forest, only to run into Vargir, a charming young outlaw. He’s quick to offer his friendship to a fellow ‘wild child’. But he is a schemer and a crook, trying to trick her into helping him kidnap Nanna, Garrick’s favourite goat. Garrick wants Eira to expel Ylva immediately, but Erik and Arni are given a chance to bring her back and clear her name.