Spider's Web
Arni’s having a tough time dealing with a mysterious enemy, a network of spies and a conspiracy theory spun across the twelve Kingdoms.
Sinew tasks Arni with ‘getting to know Doomhild better’. What Arni doesn’t realise is that Sinew is acting on orders from secret group The Spiders to try and steal the secrets of the 12 Kings. The Trio end up accidentally thwarting the kidnap, and implicate Sinew instead - resulting in Doomhild being kidnapped and Arni given the top secret Bard mission of clearing up the mess he’s just made of everything! But he doesn’t trust Erik and Ylva to be able to keep this secret. He goes to try and get Doomhild back from her kidnapper.