The Last Meal
In the process of finding a specific culinary dish for a man and his wife's anniversary, Walter searches for the chef behind the dish and the source of its unique, smokey flavor.
In the process of finding a specific culinary dish for a man and his wife's anniversary, Walter searches for the chef behind the dish and the source of its unique, smokey flavor. The investigation becomes tense when everyone at his bar ends up in a life or death situation between The "Smoke Monster" chef and a mob boss.