Bagpipes
To prove that he and Robin are the perfect couple, Barney arrogantly gives relationship advice to Marshall, which results in a huge fight between Marshall and Lily.
To prove that he and Robin are the perfect couple, Barney arrogantly gives relationship advice to Marshall, which results in a huge fight between Marshall and Lily; and Ted is forced to listen to the upstairs couple play the “bagpipes” all night.