The Run of His Life
With O.J. Simpson missing in the white Bronco, Robert Shapiro and Robert Kardashian deal with the fallout, as the D.A’s office and LAPD scramble to save face and find him.
Bill Hodgman instructs Robert Shapiro he must deliver O.J., and Robert Kardashian gives Shapiro a frightening note. As America grows enthralled with the case, Hodgman and Shapiro each attempt to save face in front of the media. After O.J. flees in his white Bronco, Kardashian tells his family some devastating, but false, news, and the city’s biggest sports event takes a back seat to the TV coverage. Johnnie Cochran speaks of the racial implications of O.J.’s pursuit on television, while Christopher Darden argues with his neighbors. O.J. is allowed to reach his destination, and makes an agreement brokered through Kardashian.