Delivery of Destiny / Let's Bounce
Paul the Delivery Man discovers his job has a higher calling to save Danville as he makes stops at Phineas and Ferb's house, Doofenshmirtz Evil, Inc. and the OWCA in a special episode seen through his eyes. The rock band Love Handel reprises their role for some musical accompaniment./ Inspired by Ferb's personal anti-gravity device, Phineas thinks it would be fun to suspend trampolines all over Danville. Unfortunately for Candace, she also gets zapped by the anti-gravity device and ends up trying to maintain her composure while floating across the dining room floor in front of Jeremy’s family. Meanwhile, Doofenshmirtz has a recipe for evil that involves his Tell-the-Truth-Inator featuring honest Abe Lincoln.