Displaced
The 126 arrive at a funeral – where another dead body has crashed the burial – and then to a hospital where an MRI has gone haywire. Owen and Tommy each feel displaced in their homes as Gwyn moves into the Strand household and Charles seemingly becomes the full-time parent in the Vegas’. Meanwhile, T.K. makes waves in his new position.