Lois cooks a big Thanksgiving meal, and invites the whole crew over for dinner.
Lois cooks a big Thanksgiving meal, and invites the whole crew over for dinner; Joe is shocked when his formerly MIA son, Kevin Swanson, returns from Iraq.