The One About Friends
Cleveland is concerned that Cleveland Jr. has no friends, so he invites his neighbor Lester's son Ernie to their house. A neglected Ernie becomes too attached to the family, leaving Cleveland to call child services to have Ernie taken back home.
When Cleveland becomes worried that Cleveland Jr. has no friends, he goes on a mission to find him one, and does so in the form of Ernie, his neighbor Lester’s neglected son; he and Cleveland Jr. become fast friends; however, when Ernie decides that he would rather live with them than his own father, he moves in, forcing Cleveland to call Child Services to have Ernie returned to his rightful owner.