Duplicity
Jen uncovers evidence about the former teacher of the year’s extracurricular activity and some of Spencer’s mistresses speak out for the first time.
Once Spencer is arrested, Jen deals with the aftermath of the accusations and makes a dark discovery about the former teacher of the year’s extracurricular activity. Not just one student, but numerous other women say they have fallen victim to Spencer’s manipulation and some of them speak out.