"And Justice For All"
Beckett and the 12th Precinct look into the murder of an English as a Second Language student.
Beckett and the 12th Precinct look into the murder of an English as a Second Language student. When the victim's class won't talk to the police, Castle goes undercover as a French Canadian immigrant and learns the victim was more than he seemed.