A Starboy Is Born
Stan brings superstar The Weeknd to the Smith house in order to teach Roger the importance of good behavior and following rules.
Stan brings superstar The Weeknd to the Smith house in order to teach Roger the importance of good behavior and following rules. The Weeknd quickly bonds with the family, but Roger rejects his lessons. Roger and The Weeknd decide to trade places, with Roger going on to live the life of a wild superstar while The Weeknd lives a quiet life with the Smiths.