Awakening
Wesley locates a shaman who can “extract” Angel’s soul and save it in a bottle, so that when Angelus is done dealing with the Beast, Angel’s soul can be restored.
In an attempt to locate the Beast and restore the sun, Wesley brings in a dark mystic to extract Angel's soul and release Angelus, who Cordy foretold would make a deadly pact with the demon.