Goodwill Hunting
Without Cheryl’s knowledge, and while she is still in Florida, Jim seizes the opportunity to transform the garage into a cigar lounge and donates all of the kids’ old furniture and clothes to charity. Just as he has finished unloading the last of the baby gear, Cheryl calls Jim with a special announcement.