Pizza Boy
Jim takes in the pizza delivery boy (Robert Belushi) whose father kicked him out of the house.
Jim's favorite pizzeria is threatened with closure when the owner and his delivery-boy son fight over the son's dream of being a stand-up comic. Jim steps in to reconcile the two but winds up taking on a permanent house-guest - without Cheryl's permission.