Flight
A dangerous situation leaves the doctors fighting to stay alive while trying to save their peers; Ben and Bailey make a decision; Teddy gets a tempting offer; Richard plans a dinner for the residents.
Faced with a life threatening situation, the doctors must fight to stay alive while trying to save the lives of their peers; Bailey and Ben make a decision regarding their relationship; Teddy is presented with a tempting offer; Richard plans a special dinner for the residents.