The Suite Life Sets Sail
Zack, Cody, and London move aboard the S.S. Tipton to attend high school on the high seas.
It’s the premier episode as Cody and Zack join London on the SS Tipton to attend Seven Seas High School. Mr. Moseby is not too happy when he sees the two, hoping his time at sea would be relaxing. Meanwhile, new student Bailey Pickett disguises herself as a boy to get a spot on the ship, since all the girl’s places were filled up. When Zack finds out Bailey is his roommate, he’s not too thrilled with “his” behavior, but when he discovers she’s a girl, he’s very happy. Cody can’t wait to be away from his brother after 15 years, until he discovers his roommate, Woody, is a bigger slob than Zack. All goes smoothly until London figures out how to get off the ship.