Yours, Mine and Ours
As Violet chooses between Pete and Sheldon, a grief-stricken patient poses a danger to her; Addison faces her feelings for Noah as Morgan goes into labor.
As Violet chooses between Pete and Sheldon, a grief-stricken patient poses a danger to her; Addison faces her feelings for Noah as Morgan goes into labor; Dell has concerns for his daughter when a drugged-out Heather returns to town; Naomi must decide if it’s in her best interest to stay with Oceanside Wellness or start afresh at Pacific Wellcare.