Friends with Benefits
The 126 is on the scene when a disastrous wedding comes crumbling down. Grace helps a dominatrix and her slave who are involved in a shocking situation. Owen and Gwyneth struggle to label their new relationship, while a man from Marjan’s past re-enters her life.