Everything Must Go
Determined to rid herself of reminders of her deceased husband and devote her time to a worthy cause, Nora plans a garage sale to peddle all of William’s personal effects; Robert tries to find a replacement communications director; estranged siblings Sarah and Tommy, are reunited by a time capsule; Holly begins a search for Ryan.