Ex-Life
Addison teams with Derek to save the life of his pregnant patient; Naomi and Bailey treat Sam after a sudden asthma attack.
As Archer recoups from surgery, Derek has Addison work with his pregnant neuro patient; Bailey and Naomi work together to find the root cause of Sam’s sudden asthma attack; at Oceanside Wellness, Cooper, Violet and Pete work together to treat a mother suffering from postpartum depression.