Extreme Rescues
In this final episode of Ice Road Rescue we look back on a season of rescue, and study a rescue where everything went wrong. Tow truck rescuers Thord, Bjørn and the guys gather to look back on the season. Stories of life and death, ingenuity, rough weather, and strange stories of foreigners lost in the snowy mountains on summer tires. The guys watch clips in Olav’s apartment and revisit moments that could cause any strongman to cry, laugh or yell out load.