Vacation/Casino
When the family takes a vacation to a casino, Hal gets banned from gambling and takes Malcolm and Reese on an ill-fated trek into the desert; Lois and Dewey win a free day of spa pampering; and Francis spends a lonely weekend at home with Craig.